ЖАЛБА / ЕДНОСТРАНИЧНО РАСКИНУВАЊЕ НА ДОГОВОРОТ / ВРАЌАЊЕ
Жалба
Доколку купувачот примил производ кој има оштетувања што не настанале при транспортот, купувачот е должен тоа да го пријави преку приговор веднаш, а најдоцна во рок од 14 дена. Во овој случај, клиентот ни го враќа оштетениот производ на наш трошок (користејќи ја услугата на ELS пошта), а ние се обврзуваме да го испорачаме нарачаниот производ или да му вратиме пари (во согласност со барањето на корисникот) во рок од 14 дена од приемот погрешно доставениот предмет.
Доколку купувачот добил неисправен производ, на пример, има неисправен атомизатор, течноста протекува, стаклото од шишето е напукнато и слично, клиентот е должен веднаш да го пријави случајот преку жалба, а најдоцна до во рок од 14 дена. Во овој случај, клиентот ни го враќа оштетениот производ на наш трошок (користејќи ја услугата на ELS пошта), а ние се обврзуваме да го испорачаме нарачаниот производ или да му вратиме пари (во согласност со барањето на корисникот) во рок од 14 дена од приемот погрешно доставениот предмет.
Доколку настанала грешка при пакувањето на нарачаните производи и клиентот не го примил нарачаниот производ, туку друг, или е испорачан производ кој не е нарачан, клиентот е должен тоа да го пријави преку поплака веднаш, а најдоцна. отколку во рок од 14 дена. Во овој случај, клиентот ни го враќа предметниот производ на наш трошок (користејќи ја услугата на ELS пошта), а ние се обврзуваме да го испорачаме нарачаниот производ или да му вратиме пари (во согласност со барањето на корисникот) во рок од 14 дена од примање на погрешно доставениот предмет.
Право на еднострано раскинување на договорот
Потрошувачот има право еднострано да го раскине договорот, без да наведе причини, во рок од 14 дена од денот кога на потрошувачот или на трето лице назначено од потрошувачот му била дадена сопственост на стоката. За да го оствари правото на еднострано раскинување на договорот, потрошувачот мора да не извести за својата одлука за еднострано раскинување на договорот пред истекот на рокот со недвосмислена изјава во која ја изразува својата волја за раскинување на договорот – со е-пошта (во која го наведува своето име и презиме, адреса, телефонски број, адреса на е-пошта, датум на прием на стоката и број на нарачката што потрошувачот ја откажува, како и назнака дека ова е остварување на Правото за еднострано раскинување на Договорот и опис на она што го сакате).
Во случај на еднострано раскинување на договорот, потрошувачот ги сноси директните трошоци за враќање на стоката и е должен да ја врати стоката неоштетена, без непотребно одлагање, преку ELS пошта, најдоцна во рок од 14 дена од датумот на кој ја испратил ни одлуката за еднострано раскинување на договорот. Се смета дека потрошувачот навреме ја исполнил својата обврска доколку ни ја испратил стоката пред истекот на горенаведениот рок.
Потрошувачот е одговорен за секоја намалена вредност на стоката што произлегува од ракувањето со стоката, освен за она што било неопходно за утврдување на природата, карактеристиките и функционалноста на стоката.
Плаќањето на потрошувачот ќе го вратиме без одлагање, а најдоцна во рок од 14 дена од денот на приемот на известувањето на потрошувачот за еднострано раскинување на договорот, но не пред стоката да му биде вратена. Рефундирањето ќе биде вратено со банкарски трансфер.
Во случај стоките вратени од потрошувачот да бидат оштетени и не се за препродажба, ние не сме обврзани да прифатиме враќање на таквата стока.
Во случај вредноста на стоката да се намали со ракување од страна на потрошувачот, имаме право на пропорционално намалување на износот што го враќаме на потрошувачот.
Информациите што ни ги испраќате:
- Име и презиме (на купувачот)
- Адреса на испорака (број на улица и куќа, поштенски број, град)
- Телефонски број за контакт
- Контакт е-пошта
- Датум на прием на стоки
- Број на нарачка
- Трансакциска сметка
- Постапка (проверете само една):
- Жалба
- Право на еднострано раскинување на договорот
- Забелешка (опис на она што го сакате)
- Ве молиме доставете ги горенаведените информации во наведениот рок на е-пошта info@nicoleparfemi.mk
- Ако имате какви било прашања, ве молиме контактирајте со нас.
Откако ќе ги добиеме горенаведените информации по е-пошта, ќе ви ја испратиме адресата за враќање.
Не испраќајте стоки со готовина при испорака – таков пакет нема да биде прифатен.
Спакувајте ја стоката во заштитна кутија за да спречите оштетување при транспорт.
Не можеме да прифатиме поплаки дека парфемот не изгледа или мириса исто како порано.